24 A─čustos 2016 ├çar┼čamba

overdose coffee scrub

overdosecoffeescrub mis gibi kahve kokan v├╝cut peelingi ­čśŐ  y├╝z dahil t├╝m v├╝cuda uygulanabiliyor. Sel├╝lit ve bat─▒k g├Âr├╝n├╝m├╝n├╝ azaltmaya yard─▒mc─▒ oluyormu┼č. Ben bu peelingi 2 kere kulland─▒m ve ger├žekten bat─▒klara iyi geldi─čini g├Âzlemledim.

Y├╝ksek kalite arabica ├žekirdekler, kaya tuzu ve nemlendirici ya─člardan olu┼čuyor. ├ľ─č├╝t├╝lm├╝┼č kahve ve kaya tuzu sayesinde ├Âl├╝ deriyi at─▒yor ve i├žindeki kahve, hindistan cevizi, zeytin, ceviz, tatl─▒ badem, jojoba ya─člar─▒ sayesindede cildi yumu┼čat─▒yor. Zaten bunu ilk kullan─▒mda anl─▒yorsunuz. Ve en g├╝zel yan─▒ tamamen do─čal i├žerikli olmas─▒ ­čśŐ

 kokusu kal─▒c─▒m─▒ derseniz e─čer yar─▒m saat i├žinde kokudan eser kalm─▒yor. Yani ├Âyle buram buram kahve kokmuyorsunuz sonras─▒nda :) cildim hassas olmas─▒na ra─čmen herangi bir tahri┼če sebep olmad─▒. Ded├«─čim gibi tamamen do─čal ve hayvanlar ├╝zerinde test yapm─▒yor. Paketi baya b├╝y├╝k kullan─▒mdan sonra m├╝h├╝rleyerek kapat─▒yorsunuz.
Kullan─▒m─▒ : Du┼č ald─▒ktan sonra v├╝cutta daireler ├žizerek uyguluyorsunuz. 5-10 dakika sonra durulan─▒yorsunuz.
Haftada 2 3 kere kullan─▒labiliyor. Ancak ┼č├Âyle bir eksisi var a├ž─▒ld─▒ktan sonra 1 ay i├žinde t├╝ketilmesi gerekiyormu┼č. E─čer ├╝┼čenge├ž biriyseniz, yani bir ├╝r├╝n├╝ d├╝zenli kullanam─▒yorsan─▒z tavsiye etmem. ├ç├╝nk├╝ 1 ay i├žinde t├╝ketilmesi gerekiyor.
O kadar g├╝zel kahve kokuyorki :) insan─▒n i├žesi geliyor. Arkas─▒nada ├žok tatl─▒ bir uyar─▒  yazm─▒┼člar. Ben 1 ay boyunca kullan─▒cam e─čer farkli bir etkisi daha olursa onuda payla┼č├«r─▒m sizinle :) umar─▒m bilgilendirici bir yaz─▒ olmu┼čtur . Okudugunuz i├žin te┼čekk├╝r ederim. Bir sonraki yaz─▒da g├Âr├╝┼čmek ├╝zere ho┼č├žakal─▒n...

6 yorum:

  1. Kahve y├╝z├╝mde iyi gelmiyor malesef alerji yapm─▒┼čt─▒ :(

    Yan─▒tlaSil
  2. Aa ├Âylemi :) bana herangi bir alerji yapmad─▒ bakal─▒m ilerleyen zamanlarda yapacakm─▒

    Yan─▒tlaSil
  3. Selil├╝t i├žinse bir demekte fayda var :)
    Bende bloguma beklerim ald─▒m takibe sizi
    pelorina.blogspot.com

    Yan─▒tlaSil
  4. Evet kesinlikle merak ediyorum bu etkisini bende :) takibe al─▒yorum hemen

    Yan─▒tlaSil
  5. Sel├╝lit deyince akan sular durur. Hem zaten sel├╝litsiz kad─▒n olur mu :-) demek ki hepimizin ihtiyac─▒ var :-) sizi takibe al─▒yorum bende beklerim. :-)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. merhaba yorumunuzu yeni g├Ârdum hemen takibe aliyorum ­čśŐ­čĺĽ

      Sil