24 Şubat 2016 Çarşamba

Gratis ve rossmann alisverisim

Merhaba kızlar 😊 işte alışverişimin detayları 😍 aslında öyle çokta bir şey almamışım ya sanki çok masraf yapmışım gibi bir vicdan azabı yaşamıştım halbuki 🙈🙈🙈 gelelim ürünlere #rossmann 'dan hemen hemen herkeste gördüğünüz bir ürün olan #lorealparis #elsevemucizeviyağ 'ı aldım 😊 saçlarımın bu ara neme ve bakıma ihtiyacı var, daha önce attıgım fotoğrafta farketmişsinizdir. Deneyip mutlaka yorumlucam 😊😊 Yine rossmann'dan #xxlnude 'nin #eyeshadow  Göz farını makul bir fiyata aldımm  kullanıp onuda yakın zamanda paylaşıcam😊  #gratis Alışverişimi ise pofuduk banyo lifiyle kapatmayı başardım 😊😊😊 ben gerçekten çok seviyorum bu lifleri, kullandıgım sabunun ya da duş jelinin daha iyi köpürmesini sağlıyor ve çabucak durlanabiliyor. 2.90 tl gibi bir fiyatı var. Kesinlikle deneyin.  Kozmetikçiden ise topuk törpüsü aldım, ayak bakımı için olmazsa olmaz bence, özellikle kuru ciltler ve sürekli ayakta olanlar için. Çünkü böyle insanların ayak tabanlarında sertleşme oluyor. Pedikür yaparken kullanılabilir. Sıcak suda beklettikten sonra bu ürün kullanılıp daha sonrada ayak bakım kremi ve sonuç: yumuşacık ayaklar 😍😍😍 Mutlaka bunuda pedikür esnasında deneyip bilgilendiricem sizide 😊
Gelelim ordaki makasa 😊 diyorsunuzdur makas ne alaka 😊 evet onun kozmetikle alakası yok ancak bulmuşken alıyım dedim. Mutfak makası diye geçiyor. Mesela Tepsideki kol böregini kolayca minik minik kesmemizi sağlıyor deneyelim bakalm 😊  Sizin kullandıgınız ürünler neler ? Aldıklarım arasında kullandıklarınız var mı ?? Olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum 😊😊👇👇👇👇👇👇👇👇 (bu arada size de bir sürprizim var yakında güzel bir çekiliş düzenlemeyi düşünüyorum şimdiden param oldukça ürün toplamaya başladım bile 😊 bugünki alışverişimdende ürünler olucak takipte kalın 😍)

23 Şubat 2016 Salı

Kozmium.com alışverişi

 Merhaba arkadaşlar :) bugün farklı bir konuya değinmek istiyorum. Hepimiz kozmetiğe meraklıyız değil mi ? Ancak taşralarda oturan, köylerde oturan ya da benim gibi ilçede oturupta bir şeyler almak için gratis, watsons gibi yerlere giden ve bunun için otobüs kullanmak zorunda kalan insanlar vardır. Bu durumda imdadımıza internet yetişiyor. Veriyorsun siparişi kapına kadar getiriyorlar. O kadar büyük bir fayda ki internet :))) işte bu sitelerden biride benim en sevdiğim olan
www.kozmium.com 

Siteye bence sizde bir göz atın derim. Menüsü falan çok hoş, anlaşılır. Marka marka belirtilmiş ve gerçekten güzel markalar var.  Sebamed, sesu, sensodyne, vichy, nuxe paris, la roche posay, bioderma gibi ünlü markalar.
Göz atmak isterseniz İşte buda linkleri:
www.kozmium.com/m/avene - www.kozmium.com/m/la-roche-posay - www.kozmium.com/m/nuxe-paris - www.kozmium.com/m/vichy - www.kozmium.com/m/Cosmed - www.kozmium.com/m/bioderma
İşte görselde gördüğünüz menüden size uygun olanını seçip kolaylıkla alışveriş yapabilirsiniz. Eğer beklemek istemiyorsanız süper hızlılar bölümünden hızlıca alabileceğiniz ürünleri de seçebilirsiniz. Daha sonra sadece evde oturup, kargoyu beklemek kalıyor. Peki ya kargo ücreti ne kadar ?
Gördüğünüz üzere tüm türkiye de kargo 3.9 tl bence buda uygun bir fiyat.

Ayrıca sitede %50ye kadar varan indirimler oluyor. (belki daha fazla ben %50 gördüm incelerken) 
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın! 

Maybelline affınıtone Fondöten yorumu

Kullanıcı yorumu
Maybelline affınıtone fondöten
Merhaba arkadaşlar :) aslında bu ürün hakkında instagram hesabımda uzun uzun konuşmuştuk (@nesin_blogu) ancak ben burdada yer vermek istedim.
       Maybelline affınıtone fondöten i severek kullandığımı söyleyemeyeceğim. Ambalajı ve kıvamını bir türlü  sevmedim. Kıvamı çok akışkan biraz sürüyüm diyosun bir anda eline fazladan bulaşıyor. Kapağıda biraz emanet. Sağlam değil yani. Resimde de farketmişsinizdir durduğu yerde kapak kenarlarından akma yapıyor. Kapatıcılıgı çok iyi. Genelde bu ürüne olumlu yorum yapanlar kapatıcılığı sayesinde yapmış. Ancak kapatıcılık bana tek başına yeterli gelmiyor malesef. Bir de benim cildim biraz değişik :) bb kremi bile kusuyor o derece. Tabi ki bu ürünüde kustu. Bu ürünü kullanıpta, kusma sorunu yaşayan başkalarıda olmuş. Ancak ben bu konuda bir şey demek istemiyorum. Çoğunu kusuyor zaten :)
Umarım beğenmişsinizdir. Sürekli ve detaylı paylaşımlarımı takip etmek için instagram:@nesin_blogu

20 Şubat 2016 Cumartesi

Eda taşpınar at kuyruğu şampuanı



           Eda taşpınar at kuyruğu şampuanını baya önce almıştım ancak kullanmak yeni nasip oldu. Öncelikle at kuyruğu nedir ona bakalım. Arkadaşlar at kuyruğu; bir tür bitkidir. At kuyruğu otu diyede geçer
. Saç Uzaması İçin Atkuyruğu Bitkisi Kullanımı:

Atkuyruğunda bulunan silika sadece kadınlarda ve erkeklerdeki saç dökülmesini yavaşlatmakla kalmaz, aynı zamanda yeni saç  büyümesini teşvik eder. Bu kan dolaşımını artırır, saç köklerini besler ve saç uzamasını teşvik eder. Atkuyruğu bitkisinde bulunan amino asitler ve fitosteroller kafa derisi üzerinde yağ birikimini azaltırken aynı zamanda saç köklerinin güçlendirilmesini sağlar.
        İlk yıkamamda biraz garipsedim açıkçası bitkisel şampuanlardan sonra, böyle şampuanları yadırgıyo insan. Yağ dengeleme konusunda sevdim gibi. Ancak daha yeni kullanmaya başladıgım için diğer faydaları hakkında birşey diyemicem onu zaman göstericek. Kokusu güzel (kokusu güzel şampuanlardan her zaman korkmuşumdur), fazla köpürmüyor (bu özelliği iyi), fiyatı 20 tl civarı, aldıgım yer; gratis. Daha önce Kullanan var mı ? Olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum. Sağlıcakla kalın.

11 Şubat 2016 Perşembe

Günlük makyaj


Pastelin kaş farını ve flormarın kaş kalemini seviyorum. Maybelline volum expressten nefret ettim adeta. Daha kötüsünü görene kadar maybelline'nin en kötüsü ilan ediyorum.
XP'nin göz farını sevdim, ancak koyu buldum sadece gölge amacıyla kullanıyorum ve dağıtıyorum o zaman dha hoş oluyor.
Ceradolin favori nemlendiricim başka birşey sürmüyorum yüzüme, çok hassas bir cildim var.
Xp'nin diplinerı çok hoş, ancak eyelinerı kalem şeklinde ve akıyor, sevmedim.
ve son olarak,
Pastelin bordo ruju favorim ve ben biraz dışarı çıkar

Kuruyan dudaklar

Kış mevsiminde en çok dudaklarımız kurur ve bu çatlamasına sebep olur. Bu da sürdüğümüz rujun pürüzsüz görünmesine engel olur. Sanırım benim  çektiğim en büyük sıkıntı kuruyan dudaklar. Nemlendirici içeren rujlar kullanmama rağmen yine de pürüzsüz bir görünüm elde edemiyorum.  Bepanthol dudak bakım kremini başarılı buldum. Bi nebze olsun engelledi bu durumu. Başka önerisi olan var mı ? Yorumlarınızı bekliyorum.