3 Aral─▒k 2016 Cumartesi

farmasi stay matte fond├Âten

Herkese merhaba ­čśŐ bug├╝nki konu─čum farmasi stay matte fond├Âteni. Ad─▒ndan da anla┼čilabilecegi ├╝zere matla┼čt─▒r─▒c─▒ etkiye sahip. Cildim kuruya d├Ân├╝k karma olmas─▒na ragmen alnim ger├žekten bazen ya─č i├žinde kal─▒yor. Bu fond├Âten tam olarak bunu engelliyor.
Kapaticiligi orta. Fond├Âten olmasina ragmen hatta yetersiz kapaticilikta bana g├Âre. ─░lgin├žtir ki farmasinin bb kremi daha kapatici mesela.
Yap─▒s─▒ bu ┼čekilde. Bende ki en a├ž─▒k rengi. Beyaz tenli oldu─čum i├žin uyum sa─čl─▒yor.


─░├žindekiler: aqua, cyclopentasiloxane, peg-10 dimethicone, propylene glycol, trimethylsiloxysilicate, dimethicone, trihydroxystearin, vinyl dimethicone, crosspolymer, polymethyl, methacrylate, triethoxycaprylylsilane, phenoxyethanol, ethylhexylglycerin, talc, ethylene, methacrylate copolymer, isopropyl titanium triisostearate, sodium chloride, parfum, magnesium aspartate, zinc gluconate, copper gluconate, calcium gluconate, bht, cl 77891/titanium dioxide, cl 77491, cl 77492, cl 77499/iron oxide

G├Ârdugum kadariyla i├žinde zararl─▒ bir madde yok. Eger farmasinin bb kremiyle tani┼čmamis olsaydim belki s├╝rekli kullanabilirdim. Ama farmasinin bb kremi daha kapatici ve ondada matla┼čtirici etki var. O yuzden onu aldigimdan beri elim pek buna gitmiyor. Sadece fazla kapaticilik istemedigim zamanlarda kullaniyorum. Farmasinin bb kremi ile ilgili yaz─▒mda en kisa zamanda gelecek. Blogumu takip etmeyi unutmay─▒n. Bir sonraki yaz─▒da g├Âr├╝┼čmek ├╝zere ho┼č├žakalinn....

4 yorum:

  1. BB kremini bende cok seviyorum bunu pek almasam da olurmus :)

    Yan─▒tlaSil
  2. Kesinlikle onu alinca buna gerek kalmiyor :)

    Yan─▒tlaSil
  3. O zaman ben ilk bb kremini alay─▒m :) Eme─čine sa─čl─▒k :)

    Yan─▒tlaSil
  4. Cildim problemli daha yo─čun kapatt─▒rmam laz─▒m o y├╝zden benim elim bunada gider

    Yan─▒tlaSil