21 Kasım 2016 Pazartesi

restorex sarmasik ozlu sac bakim maskesi

Merhaba sevgili okurlarım 😃😘 nasılsınız bakalım ? Ben biraz stresliyim. Kpss açıklandı. iyi bir puan aldım. Ama bundan sonra ne olacak ? Bunun mülakati var 10 parmak sınavı var. Ankarada kalabilecek miyim ? Başka şehirde ne yaparım. kafam çok karışık. Bu arada adalet mezunuyum. katiplik istiyorum yargitayda. Hakkımda hayırlısı olsun diyorum geçiyorum konumuza.

bugün size yine restorexin sarmaşık özlü serisinden bahsetmek istiyorum. Daha önce hızlı saç uzama etkili şampuanından şu yazımda bahsetmiştim. tıkla
Bugün ise sarmaşık özlü hızlı uzama etkili saç maskesinden bahsedecegim.
Daha öncede bahsetmiştim. Hatta snapte ayrıntılı anlatmıştım bu ürünleri (snap:nesin_blogu). İşte o zaman saç kremini sevmedigimi söylemiştim. Ben gerçekten duş esnasında kullanılan kremlerden çok maskeleri seviyorum. Daha etkili buluyorum. Daha önce gliss'in keratin içeren maskesini kullanıp memnun kalmıştım. Şampuanımı restorex kullanmaya başlayınca maskeyide değiştirdim haliyle.
İçeriği bu şekilde. Paraben varmiymiş diye ararken. Kocaman yazılmış "paraben içermez!" Yazısını görünce "tamam be bir şey demedik" diyesim geldi inanki 😂
Paraben içermemesi hoşuma gitti tabi. birde koklamak istedim. Harika bir kokusu var. Dedim ben bu maskeden birdaha birdaha alırım.

Etkilerine gelecek olursak, benim saçlarım kuru ve yıpranmıştı. Şampuanıyla birlikte kullandım. Ve yumuşacık oldu saçlarım. Parladı. Kırıklardada baya bir azalma oldu. Saçlarımın uzama hızıda arttı. Ama bu şampuandan mı yoksa maskeden mi bilemiyorum. belkide ikisi birliktendir. Ben bu serinin başka ürünleride kullaniyorum. en kisa zamanda yazisi gelecek.

Öncesi sonrası fotografi yapmak aklima gelmedi. Ama bu kremi anlatirken kullanim sonrası snap atmistim. Şimdi onu paylaşiyorum.
Annem bile saçımın parladığını söylemişti ogün :) bilmiyorum ne kadar belli ama. İsterseni birde öncesini paylasayim
Buda önceki hali. Uçlardaki çatallaşmayı ve yıpranmışlığı görüyor musunuz ? 
Kısaca memmun kaldığım bir ürün oldu. Bu ürünü Ankarada yaşayanlar pino kozmetikten alabilirler. Ama gratis ve watsonsta varmı bilmiyorum denk gelmedim açıkçası. Fiyatıda uygun.

İşte benim maske hakkindaki yorumlarım bunlar. Okuduğunu için teşekkür ederim. Blogumu takip etmeyi, yorum yapmayı unutmayın. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın...

6 yorum:

  1. Bunu bulmam lazım not aldım hemen <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsin sende canım :))

      Sil
    2. Benim saçımda brazilya fönü var o yüzden başka şampuan kullanamıyorum sadece maske işe yarar mı acaba saç uzatmada?

      Sil
  2. bana da böyle bir ürün lazım çok yıprandı saçlarım . bu arada bloğunuzu keşif etkinliğinden buldum :)

    YanıtlaSil
  3. Ayni paraben olayi benimde basima geldi kocaman paraben yok yazisini bi turlu farkedemiyorum ilk seferde yazinizida okumaya devam edince ayni sorunu yasayan bi ben degilmisim dedim😅😅

    YanıtlaSil
  4. Saçlarım dökülüyor

    YanıtlaSil