21 Kas─▒m 2016 Pazartesi

restorex sarmasik ozlu sac bakim maskesi

Merhaba sevgili okurlar─▒m ­čśâ­čśś nas─▒ls─▒n─▒z bakal─▒m ? Ben biraz stresliyim. Kpss a├ž─▒kland─▒. iyi bir puan ald─▒m. Ama bundan sonra ne olacak ? Bunun m├╝lakati var 10 parmak s─▒nav─▒ var. Ankarada kalabilecek miyim ? Ba┼čka ┼čehirde ne yapar─▒m. kafam ├žok kar─▒┼č─▒k. Bu arada adalet mezunuyum. katiplik istiyorum yargitayda. Hakk─▒mda hay─▒rl─▒s─▒ olsun diyorum ge├žiyorum konumuza.

bug├╝n size yine restorexin sarma┼č─▒k ├Âzl├╝ serisinden bahsetmek istiyorum. Daha ├Ânce h─▒zl─▒ sa├ž uzama etkili ┼čampuan─▒ndan ┼ču yaz─▒mda bahsetmi┼čtim. t─▒kla
Bug├╝n ise sarma┼č─▒k ├Âzl├╝ h─▒zl─▒ uzama etkili sa├ž maskesinden bahsedecegim.
Daha ├Âncede bahsetmi┼čtim. Hatta snapte ayr─▒nt─▒l─▒ anlatm─▒┼čt─▒m bu ├╝r├╝nleri (snap:nesin_blogu). ─░┼čte o zaman sa├ž kremini sevmedigimi s├Âylemi┼čtim. Ben ger├žekten du┼č esnas─▒nda kullan─▒lan kremlerden ├žok maskeleri seviyorum. Daha etkili buluyorum. Daha ├Ânce gliss'in keratin i├žeren maskesini kullan─▒p memnun kalm─▒┼čt─▒m. ┼×ampuan─▒m─▒ restorex kullanmaya ba┼člay─▒nca maskeyide de─či┼čtirdim haliyle.
─░├žeri─či bu ┼čekilde. Paraben varmiymi┼č diye ararken. Kocaman yaz─▒lm─▒┼č "paraben i├žermez!" Yaz─▒s─▒n─▒ g├Âr├╝nce "tamam be bir ┼čey demedik" diyesim geldi inanki ­čśé
Paraben i├žermemesi ho┼čuma gitti tabi. birde koklamak istedim. Harika bir kokusu var. Dedim ben bu maskeden birdaha birdaha al─▒r─▒m.

Etkilerine gelecek olursak, benim sa├žlar─▒m kuru ve y─▒pranm─▒┼čt─▒. ┼×ampuan─▒yla birlikte kulland─▒m. Ve yumu┼čac─▒k oldu sa├žlar─▒m. Parlad─▒. K─▒r─▒klardada baya bir azalma oldu. Sa├žlar─▒m─▒n uzama h─▒z─▒da artt─▒. Ama bu ┼čampuandan m─▒ yoksa maskeden mi bilemiyorum. belkide ikisi birliktendir. Ben bu serinin ba┼čka ├╝r├╝nleride kullaniyorum. en kisa zamanda yazisi gelecek.

├ľncesi sonras─▒ fotografi yapmak aklima gelmedi. Ama bu kremi anlatirken kullanim sonras─▒ snap atmistim. ┼×imdi onu payla┼čiyorum.
Annem bile sa├ž─▒m─▒n parlad─▒─č─▒n─▒ s├Âylemi┼čti og├╝n :) bilmiyorum ne kadar belli ama. ─░sterseni birde ├Âncesini paylasayim
Buda ├Ânceki hali. U├žlardaki ├žatalla┼čmay─▒ ve y─▒pranm─▒┼čl─▒─č─▒ g├Âr├╝yor musunuz ? 
K─▒saca memmun kald─▒─č─▒m bir ├╝r├╝n oldu. Bu ├╝r├╝n├╝ Ankarada ya┼čayanlar pino kozmetikten alabilirler. Ama gratis ve watsonsta varm─▒ bilmiyorum denk gelmedim a├ž─▒k├žas─▒. Fiyat─▒da uygun.

─░┼čte benim maske hakkindaki yorumlar─▒m bunlar. Okudu─čunu i├žin te┼čekk├╝r ederim. Blogumu takip etmeyi, yorum yapmay─▒ unutmay─▒n. Bir sonraki yaz─▒da g├Âr├╝┼čmek ├╝zere ho┼č├žakal─▒n...

5 yorum:

  1. Yan─▒tlar
    1. Umar─▒m memnun kal─▒rsin sende can─▒m :))

      Sil
    2. Benim sa├ž─▒mda brazilya f├Ân├╝ var o y├╝zden ba┼čka ┼čampuan kullanam─▒yorum sadece maske i┼če yarar m─▒ acaba sa├ž uzatmada?

      Sil
  2. bana da b├Âyle bir ├╝r├╝n laz─▒m ├žok y─▒prand─▒ sa├žlar─▒m . bu arada blo─čunuzu ke┼čif etkinli─činden buldum :)

    Yan─▒tlaSil
  3. Ayni paraben olayi benimde basima geldi kocaman paraben yok yazisini bi turlu farkedemiyorum ilk seferde yazinizida okumaya devam edince ayni sorunu yasayan bi ben degilmisim dedim­čśů­čśů

    Yan─▒tlaSil