20 Nisan 2016 Çarşamba

la strada güneş ürünleri


Herkese merhaba :)
Havalar ısınmaya başladı güneş kremlerine olan ilgide arttı haliyle. Öncelikle size kendi cildimden bahsedeyim. çok fazla beyaz tenli olmasam da beyaz tenliyim. Güneşte birkaç saat kaldığımda yanaklarımda kızarmalar ve yanmalar başlar. Güneş kremlerini yaz kış kullanırım.

La strada güneş kremi :  Bir kere kullandım. Ve gerçekten çok sevdim.

İçeriği:
D-Pantenol: Cildin kendini yenilenmesine yardımcı olur ve nemlendirir.

Bısabolol: Cilt tahrişlerini önler. Cildi rahatlatır ve ferahlatır.

Vitamin A: Antioksidan özelliği sayesinde yaşlanmayı yavaşlatır ve bağışıklık sisteminin güçlenmesini sağlar.

Üzüm Çekirdeği Yağı: Formulasyona Anti-Aging özelliği vererek cildin yenilenmesine yardımcı olur.

Gliserin: Suyu hapsederek cildin nemini korur.

Kullanım Şekli: Güneşe çıkmadan 20 dakika önce uygulanmalıdır. Her 4 saatte bir yüzme, duş alma, ve kurulanma sonrasında uygulama tekrarlanmalıdır.

Güneş bildiğiniz gibi cildimize hem yararı hem de zararı olan bir etkendir. Bu yüzden kullandığımız ürünlerin gerçekten koruyucu olduğundan emin olmamız gerekiyor. Ben bu ürünün içeriğini, yaşlanma karşıtı oluşunu, suya dayanıklı olmasını, hızlı emilimini ve ultra nemlendirici özelliğe sahip olmasını beğendim. Uzun süre kullanımda olan etkilerini daha sonra tekrar paylaşırım.

La Strada Aloevera Gel : Cildimizin sadece güneş öncesi değil, güneş sonrası da ürünlere ihtiyacı olduğunu düşünüyorum. Bu ürüne gerçekten bayıldım. Vitamin A ve C ile zenginleştirilmiş içeriğiyle, kuru ve zarar görmüş deri üzerinde nemlendirici ve besleyici etkiye sahip bir ürün. Yağsız formülüyle tüm cilt tiplerine uygundur.
Bu ürüne gerçekten aşık oldum diyebilirim. Size en başta cilt yapımı anlatırken güneşte uzun süre kaldığımda yanaklarımın kızardığından ve yandığından bahsetmiştim. İşte bu ürün tamda bu yüzden üretilmiş. Cildime uyguladığımda hissettiğim o serinlik, ferahlık hissini hiç bir üründe hissetmedim diyebilirim. Güneş sonrası uygulanılabilecek bir ürün kesinlikle.

Güneş ürünü arayışı içinde olanlara kesinlikle öneririm. n11.com 'dan siparişinizi verebilirsiniz. https://www.instagram.com/neolifeskin/ adresindende ayrıntılı inceleyip bilgi alabilirsiniz. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder