30 Aral─▒k 2015 ├çar┼čamba

Maybelline maskara

Merhaba k─▒zlar ­čśŐ y─▒lba┼č─▒ indiriminden ald─▒─č─▒m maskaram─▒ eski maskaramla kar┼č─▒la┼čt─▒rd─▒m. Foto─čraflamak istedim ancak ├Ân kameramda problem oldu─ču i├žin ne yaz─▒k ki size g├Âsteremicem ­čśś o y├╝zden anlatmakla yetinicem.
├ľnceliklee sar─▒ renkte olan─▒n vaati daha k─▒vr─▒k kirpikler. Vaatini yerine getiriyor mu ? Evet getiriyor. Pembe olan─▒n vaati ise, tek tek ayr─▒lm─▒┼č uzun kirpikler getiriyor mu ? evet getiriyor. Ancak ikisini k─▒yaslad─▒─č─▒mda sar─▒ olan─▒n yap─▒s─▒ daha k├Ât├╝. S├╝rd├╝─č├╝mde kirpiklerimde kal─▒nt─▒ birakabiliyor. Dikkatli s├╝rmek gerekiyor. Uzatma konusunda pembe kadar ba┼čar─▒l─▒ de─čil. Ancak k─▒v─▒rma konusunda daha ba┼čar─▒l─▒.
Pembe olan─▒n f─▒r├žas─▒n─▒ ve yap─▒s─▒n─▒ daha ├žok be─čendi─čimi s├Âyleyebilirim. ─░kisi aras─▒nda d├╝┼č├╝nen varsa kesinlikle pembe diyorumm ­čĺÜ­č卭čĺť

4 yorum:

  1. Blog ke┼čif etkinli─činden geliyorum. Takipteyim, bende beklerim. Sevgiler:)
    http://guzelliksenfonileri.blogspot.com.tr/

    Yan─▒tlaSil
  2. Sar─▒y─▒ denedim ve sar─▒ olan s├╝rd├╝k├že benim kirpiklerde topaklama yapt─▒, pembeyi denemek laz─▒m...

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Kesinlikle dene can─▒m ben iki senedir kullaniyorum. Maviyede iyi diyolar ama denemek nasip olmad─▒ daha :)

      Sil
  3. Te┼čekk├╝rler Nesin Blogu ├žok g├╝zek kar┼č─▒la┼čt─▒rm─▒┼čs─▒n.Bende rimel alacakt─▒m ama ne alaca─č─▒ma karar verememi┼čtim pembeyi deneyece─čim :)

    Yan─▒tlaSil