30 Aralık 2015 Çarşamba

Kıvırcık saçlar

Kıvırcık saçlara sahibim ve kullandığım ürünler bunlar 😊 tarak loreal parisin gerçekten sevdim elektriklendirmeyi önlüyor( en çok kıvırcık saçların sorunu sanırım) Bu arada saçlarımı ıslakken fazla değil sadece dolaşmaması için kısa birsüre tarıyorum.( bu da kıvırcık saçların kabarmasını sağlıyor) Öncesinde urban'ın sıvı saç kremini sıkıyorum. Uzun süre tararsam buklelerim bozulabiliyor. Daha sonra elimle şekil verip, taft'ın saç köpüğünü sürüyorum. Ve vigo yardımiyla şekil vererek kurutuyorum. (kıvırcık saçlıysanız mutlaka bir vigo edinin) Sonuç: PARLAK, KIVIRCIK ve DOĞAL SAÇLAR. 😍😍 Saçlarimi merak edenler için dm'den fotograf atabilirim sağlıcakla kalın 😘😘

1 yorum:

  1. Kivircik sacli degilim ama duz saçlılar gibi kivircik olmayi seviyorum :)) takipteyim :)

    YanıtlaSil