30 Ağustos 2017 Çarşamba

trendbende sitesi alisveris deneyimim



Herkese merhaba :) Her kadın gibi ben de alışveriş meraklısıyım. Online sitelerde dolaşmaktan büyük bir keyif alıyorum. Kısa zaman önce kuzenimin düğünü için elbise bakarken  Trend Bende  sitesine denk geldim. Zaten daha önce de facebookta bu siteyle çok karşılaşmıştım. Denk gelince inceledim ve sonunda bu elbiseyi sipariş etrim. Eğer sizde online alışveriş yapmaktan hoşlanıyorsanız www.trendbende.com sitesinden yaptığım alışveriş deneyimimi yazıda bulabilirsiniz. Haydi başlayalım ..


Bu site en çokta  uygun fiyata kaliteli abiye ve birçok kıyafeti alabileceğim bir site olduğu için dikkatimi çekti.
Bu siteyle dediğim gibi kuzenimin düğününde giyeceğim kıyafeti alarak tanıştım.  Genelde sitelerde altta yazan ölçüler doğru olmaz.  Fakat bu sitede  o kadar doğruydu ki ölçülerimi bulup siparişi verdim. Memnun kaldığım bir alışveriş oldu.  Ayrıca sitede;  pijama,  Sevgili kombini,  çanta,  aksesuar, ayakkabı,  ev tekstili, nevresim takımı gibi birçok seçenek mevcut. Fiyatları da son derece uygun. Üstelik şuan da sitede kurban bayramı dolayısıyla, indirim bulunmaktadır. Dönem  dönem bu şekilde indirime giren sitede, zaman zaman kargoda ücretsiz olabiliyor.  Herkesin kendi tarzına uygun bir kıyafet bulabileceğinden eminim. Mutlaka göz atın derim.

Ben düğünde giyeceğim elbiseyi saks mavisi renginde ve puantiyeli seçtim. Bedeni konusunda ikilem yaşasam da; orada yazan ölçülere göre aldım.  Ve tam oldu. Elbisenin sadece boyu çok uzundu. Bu sorunu da terzide 10 dakika içinde hallediveriyorsun :)

Saks mavisi elbisemi siyah ayakkabı ve çantayla kombine ettim. İşte üzerimde ki duruşu:



Saçlarımı ise elbisem salaş olduğu için, dağınık topuz yaptırdım. Her ne kadar günün sonun doğru saçlarım düşmeye başlasa da sonuçtan memnundum. :)

Site Aras kargo ve Sürat kargo ile çalışmakta. Kargolar yaşadığınız yere göre  1-7 gün  arası size ulaşıyor. Siparişleriniz Sürat ve Aras kargo tarafından Cumartesi, Pazar ve Resmi Tatiller hariç 09:00-18:00 arasında sistemde tanımladığınız teslimat adresine ulaştırılmaktadır.  

Trend Bende sitesinden aldığınız ürünleri teslimat tarihinden itibaren en geç 14 gün içerisinde faturanızın arka yüzündeki iade formunu eksizsiz olarak doldurup anlaşmalı olduğumuz kargolar veya teslim almış olduğunuz kargo ile karşı ödemeli olarak iade yapabilirsiniz.  Ancak anlaşmalı olmayan kargo firmalarıyla gönderilen ürünlerin kargo ücreti göndericiye aittir. 

Siteyi incelemek isterseniz 
link: www.trendbende.com şuan kargo ücretsiz.  

Benim alışveriş tecrübem bunlardan ibaret.  Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın...

4 yorum:

  1. Elbise size yakışmış.Bi site de aklımda bulunsun.:)

    YanıtlaSil
  2. Elbise çok yakışmış size :)

    YanıtlaSil
  3. elbisenin rengine bayıldım, sana da çok yakışmış canım, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullanın siteyi bende incelemeye alıcam.İade kabul etmeleri en önemli kısım :) Blogunuzu takipteyim bana da beklerim.
    https://beyazbegonvil.blogspot.com

    YanıtlaSil