26 ┼×ubat 2017 Pazar

oriflame kont├╝r paleti

Herkese merhabalar ­čśŐ bloguma ho┼čgeldiniz. Biliyorsunuzki ┼ču s─▒ralar kont├╝rleme i┼člemi, inan─▒lmaz ra─čbet g├Âr├╝yor. Firmalarda buna y├Ânelik ├╝r├╝nler s├╝r├╝yor piyasaya. Sleek markas─▒n─▒n kont├╝r paletine inan─▒lmaz ├Âl├ž├╝de benzeyen bu paletin markas─▒; asl─▒nda oriflame :)

         Ger├žektende g├Âr├╝n├╝┼č olarak ├žok benziyor. Ancak yap─▒ olarak tamamen benzedigini s├Âyleyemem. En b├╝y├╝k farklar─▒ndan birisi bronzer k─▒sm─▒.

g├Âr├╝ntu olarak ├žok benzesede. Kullanildiginda oriflame markasinin bronzer k─▒sm─▒ daha turuncu bir tonda. Sleek ise daha kahve ve pigmentli. Ayd─▒nlaticinin swatchlar─▒na baktigimda hemen hemen ayn─▒. All─▒k k─▒sm─▒ ise; sleek daha pembe- ┼čeftali aras─▒ bir pembeyken, oriflame daha ┼čeker pembesi-toz pembe aras─▒ bir renk.
                                    sleek

                               oriflame

Oriflame kontur paletini tek ba┼č─▒na inceleyecek olursak; palet bronzer, ayd─▒nlat─▒c─▒ ve all─▒k olmak ├╝zere ├╝├ž k─▒s─▒mdan olu┼čuyor.

Bronzer k─▒sm─▒ :
─░├žinde fazla turunculuk bar─▒nd─▒rm─▒yor gibi g├Âz├╝ksede asl─▒nda turunculuk olan bir renk. Ama yinede kont├╝r i┼člemi i├žin ├žok uygun. ├ľzellikle beyaz tenlilerde azc─▒kta olsa turunculuk bar─▒ndirmasi benim ho┼čuma gidiyor.  Pigmenti fazla yo─čun de─čil. Bu sebeple ''ay fazla ka├ž─▒rd─▒m'' derdi olmuyor. ├çok dogal bir g├Âr├╝nt├╝ veriyor. Severek kullan─▒yorum.

Ayd─▒nlat─▒c─▒ k─▒sm─▒ :
Ne mary lou kadar sar─▒ alt tonlu, ne de cindy lou kadar pembe. Tam arada g├╝zel bir renk ­čśŹ­čĹî

All─▒k K─▒sm─▒:
Tam bir toz pembe ­čśŹ­čĹî pigmentide gayet guzel.



─░┼čte benim deneyimlerim bunlardan ibaret. Okuduysan─▒z blogumu izleyiciler k─▒sm─▒ndan takibe almay─▒ unutmay─▒n. Bir sonraki yaz─▒da g├Âr├╝┼čmek ├╝zere ho┼č├žakal─▒n....

33 yorum:

  1. Yine de sanki sleek paletin swatch'─▒ daha pigmentli g├Âr├╝n├╝yor.:D

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. kesinlikle oyle canim �� o daha pigmentli. bu ise daha dogal bir goruntu veriyor

      Sil
  2. Bu palete de ┼čans verilebilir, hepsi bir arada ├žok ho┼čuma gidiyor.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. kesinlikle ­čśŐ ozellikle gunluk kullanilabilecek bir palet dogal duruyor

      Sil
  3. ke┼čiften geldim can─▒m blogunu be─čendim :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. cok tesekkur ederimm canim bende seni takip ediyorum sanirim ­čśŐ

      Sil
  4. Merhaba ├žok g├╝zel bir inceleme yaz─▒s─▒ olmu┼č.
    Blogunu yeni ke┼čfettim takip etmeye ├žal─▒┼čt─▒m ama bir sorun ├ž─▒kt─▒. Bir t├╝rl├╝ izleyemiyorum. Sorun neyden kaynaklan─▒yor acaba?

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. aa baskalarinda bir sorun olmamisti. birdaha denermisin canim bende anlamadim suan

      Sil
    2. Hallettim san─▒r─▒m o anl─▒k bir error verdi.

      Sil
  5. Merhaba beautybeybinin blo─čundaki etkinlikten geldim takipteyim bana da beklerim :)

    http://aylakmadaminhikayesi.blogspot.com.tr/

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. merhaba hemen geliyorum ­čśŐ­čśŐ­čśś

      Sil
  6. Merhaba iadeyi ziyarete geldim ­čśŐ Oriflameminkini kataloglarda g├Ârd├╝m ama cesaret edip verememi┼čtim ­čśŐ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. indirimdeyken alinabilir ­čśŐ indirimde degilken alternatifleri var kesinlikle

      Sil
  7. Blo─čunu takibe ald─▒m karde┼č,├žok be─čendim blo─čunu hay─▒rl─▒ ve bol takipcin olsun.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├žok tesekkurler bende sizi takibe aldim ­čśŐ

      Sil
  8. Bende seni takibe ald─▒m makyaj bloglar─▒nda yenilikleri ├Â─črenmek iyi oluyor eme─čine sa─čl─▒k .

    Yan─▒tlaSil
  9. Merhaba, bu g├╝zel ve renkli blogunuzu art─▒k takipteyim, sevgiler :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. te┼čekkur ederimm bende sizi takibe aldim ­čśŐ­čśŐ­čĺĽ

      Sil
  10. merhaba blo─čunuz ├žok ┼čeker harikas─▒n─▒z

    Yan─▒tlaSil
  11. All─▒k ve ayd─▒nlat─▒c─▒s─▒ ├žok g├╝zelmi┼č can─▒m :)) Mutlulukla kullan <3 :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ­čśŐ­čĺĽ te┼čekkur ederimm canim

      Sil
  12. Merhaba g├╝zel bir inceleme yaz─▒s─▒ olmu┼č ger├žekten. Seni ise yeni tan─▒yorum. Bende beklerim :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. oncelikle bloguma hosgeldin hemen takibe aliyorum seni ­čśŐ­čĺĽ

      Sil
  13. G├╝zel yaz─▒ olmu┼č nesim eline sa─čl─▒k. Bende merak ediyorum oriflame kont├╝r paletini. Deneme ┼čans─▒m olursa deneyece─čim mutlaka ­čśŐ bende beklerim can─▒m.

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. geliyorum hemen canim ­čśŐ­čĺĽ

      Sil
  14. Hepsi g├╝zel hepsini alas─▒m geliyor payla┼č─▒m i├žin te┼čekk├╝rler :)))

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. yorumunuz icin ben tesekkur ederimm ­čśŐ­čĺĽ

      Sil
  15. kelebek etkisi, an─▒larla blogger etkinli─či vesilesi ile sizi tan─▒d─▒m ... ve takibe ald─▒m ... bende beklerim ...

    bu paleti bende ald─▒m ama elime ula┼čmad─▒─č─▒ i├žin yourm yapam─▒yorum... umar─▒m severim ..

    Yan─▒tlaSil