18 Şubat 2017 Cumartesi

farmasi salatalik ozlu nem maskesi

herkese merhaba 😊 bugun size farmasinin salatalik ozlu nem maskesinden bahsetmek istiyorum. Haydi başlayalım :))

Nem maskesi; peeling ve maskelerden sonra mutlaka uygulanmasi gereken tamamlayici bir maske bana göre. Ben daha önce bunu doğal yontemlerle yapıyordum. Sevdiğim bir marka olan Farmasininde salatalık özlü nem maskesini duyunca denemek istedim. Salatalığın faydasını bilmeyen yoktur heralde :)
Yapısı krem şeklinde. Sürüp 10 dakika kadar bekliyorsunuz. Daha sonra ise yıkıyorsunuz. Yumuş yumuş bebek poposu gibi bir cilde kavuşuyorsunuz.

Yapısı bu şekilde krem 😊 sanki normal nemlendirici gibi uyguluyorsunuz. 10 dakika bekleyip yıkıyorsunuz. Etkisi cildinize nemlendirici sürmediginizde bile 3 gün sürüyor.


Nem maskeleri cilt yapisini duzelterek, cildi yumuşatip nem saglarken ayrica makyajinda daha pürüzsüz görünmesini sağlıyor. Çok kuru olan ciltlere tek başına yeterli gelmeyebilir. Çünkü temizleme jeli, nemlendirici, peeling aşamasıda nem için önemli aşamalardır. Cildi kurutan ürünlerden uzak durmak gerekiyor. Orneğin bazilari peelinglerin cildi kuruttuğunu iddia ediyor. Ama yanılıyorlar. Yanlış ürünler kullanmak cildi kurutur. Ve erken yaşlanmaya sebep olur. Aslında bu her cilt tipi için geçerli. Cilt tipiniz ne olursa olsun, mutlaka nem veren maskeleri ihtiyac duydukça yapmaya çalışın. 😊
cildiniz kuruysa daha önce kuru ciltler için bakım önerileri paylaşmıştım. O yazımı okumanızı tavsiye ederim 😊 farmasi ürünlerine instagramda @farmasinin_buyulu_dunyasi hicran hanimdan ulaşabilirsiniz.
 bir sonraki yazıda görusmek uzere hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder