14 Ocak 2017 Cumartesi

evde manikur ve tirnak beyazlatma


Herkese merhaba ­čśŐbugun size nasil manikur yaptigimdan bahsetmek istiyorum. Ben fazla oje s├╝ren bir insan degilim. Ancak s─▒kl─▒kla manikur yaparim. Ve tirnaklarimin beyaz olmasi i├žin ugrasirim. ├çunku ojeli gibi duruyor ve daha bakimli gorunuyor. Peki ya T├Ârp├╝nun yaninda di┼č macununun ve agiz ├žalkalama suyunun ne i┼či var diye sordugunuzu duyar gibiyim :)) tabiki.bu ├╝r├╝nleri t─▒rnak beyazlatmakta kullaniyorum ben ­čśŹ haydi ba┼člayalim. 

1) T├Ârp├╝leme a┼čamas─▒: 
├Âncelikle manik├╝r i┼člemine t├Ârp├╝leyerek basliyorum. Ben genelde d├╝z tirnaklardan ├žok oval t─▒rnaklari seviyorum. Daha  kullani┼čli oluyor. Eger sizde evde manikur yapacaksaniz mutlaka ka─čit t├Ârp├╝ al─▒n. ┼×ekil vermesi kesinlikle daha kolay oluyor. 

2) Etleri yumu┼čatma: Bu a┼čamay─▒ kalyonun t─▒rnak bak─▒m ya─čiyla yapiyorum. Eger sizde tirnak bakim yagi yoksa vazelin ve zeytin yagi surebilirsiniz. 

Ya─či surdukten sonra 5 dakika bekliyorum. Ve diger a┼čamaya ge├žiyorum


3) S─▒cak Su: ├Ânce suyumuzu nasil hazirladigimdan bahsedeyim. Bir kaba s─▒cak su koyuyorum. Ve i├žerisine yar─▒m limon s─▒k─▒p, ayr─▒ca beyazlatici etkisi olan limon tozu atiyorum. (Bir tatli kasigi kadar)
Ve bir miktar di┼č beyazlatma etkisi olan agiz ├žalkalama suyu ekliyorum. ─░├žerisinde alkol i├žerdigi i├žin  hijyenik oluyor. 
Suyu hazirladiktan sonra t├Ârp├╝ledigim t─▒rnaklarimi sicak suya sokuyorum. 
 Su soguyana kadar ellerimi i├žinde bekletiyorum. Bir ara ├žikartip tekrardan ya─č s├╝r├╝p yine koyuyorum ellerimi. Su soguyunca kagit havluyla hafif kuruluyorum.

4) T─▒rnak eti itme: 
 t─▒rnak eti itme aparat─▒yla t─▒rnak etlerimi itiyorum. Ben kesmeyi sevmiyorum. Ama siz kesmek isterseniz bu a┼čamada kesebilirsiniz. 
Daha sonra t─▒rnaklarima di┼č beyazlatma etkisi olan di┼č macunu s├╝r├╝yorum. 5 dakika bekledikten sonra y─▒k─▒yorum.

5) El Kremi: En son olarak ise ellerimi nemlendirici kremle nemlendirip bakimimi tamamliyorum.

T─▒rnaklarim bu yaptiklarim sayesinde daha beyaz g├Âr├╝n├╝yor. Ve sanki oje s├╝rm├╝┼č├╝m gibi duruyor. ─░┼čte benim evde uyguladigim yontemler bunlardan ibaret. 

Okudugunuz i├žin te┼čekkur ederim. Beni mobilden okuyorsaniz asagida yer alan web surumunu goruntuleye bastiktan sonra, sag taraftaki izleyiciler kismindan blogumu takip edebilirsiniz. Bir sonraki yazida gorusmek uzere ho┼č├žakal─▒n.... 

5 yorum:

  1. Macunu bende beyazlatmada kullaniyordum. Ama calkalama suyunu hic denememistim.g├╝zel fikir verdi. Cok guzel ­čĺľ✨­čśŹ

    Yan─▒tlaSil
  2. ─░nstagram ├╝zerinden para kazanman─▒n kitab─▒ Instagram ├╝zerinden para kazanman─▒n t├╝m metotlar─▒, butik a├žmak, sat─▒┼č yapmak, takip├ži art─▒rmak, 4 ayr─▒ kazan├ž metodu.
    Herkese hitap eden y├Ântemler, s├╝rekli g├╝ncellenen tedarik├žiler, hepsi 3'l├╝ kitap setinde.

    Instakitap seti https://goo.gl/bFXFnK

    #instakitap #instagram #instagrambutik #instagrambutika├žmak #instagramkazan├žlar─▒ #eki┼č #internettenparakazanmak #internetkazan├žlar─▒ #mobilreklam #evdenyap─▒labileceki┼čler #ekgelir

    Yan─▒tlaSil
  3. T─▒rnak beyazlatma i┼člemini ilk kez g├Ârd├╝m, mutlaka deneyece─čim can─▒m :) Ellerine sa─čl─▒k, ├žok yararl─▒ bir yaz─▒ olmu┼č yine :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. tesekk├╝r ederim can─▒m be─čenmene sevindim :))

      Sil