3 Ocak 2017 Sal─▒

acnecinamide urunleri

Herkese merhaba ­čśâ k─▒sa bir sure.once denemem i├žin acnecinamide firmasindan bir kargo alm─▒┼čt─▒m. Denemem i├žin bana bu ├╝r├╝nleri g├Ândermi┼člerdi. Art─▒k hakk─▒nda yorumlar─▒m olu┼čtuguna gore haydi ba┼člayalim ­čśâ­čśâ

      Sivilceler hepimizin problemi. Donem donem bende sivilce ├ž─▒kartiyorum. Ve bu donemlerde ne yapsam gecmiyordu. Dis macunu sureyim dedim.bir keresinde. Asla ama asla surmeyin. Oyle bir iz b─▒rakiyorkii gecmesi gunler ald─▒. Tabi acnecinamide sayesinde hafifledigini soyleyebilirim.

       Birde kullandigim aloevera jelinde faydasi oldugunu dusunuyorum. Size daha once onunda sivilce ve sivilce izlerine faydasindan bahsetmistim. Bu markanin ondan fark─▒ daha etkili olmasi. Diyelim bir sivilcem ├ž─▒kt─▒. Onu surdugumde gecmesi 2-3 gunumu aliyor. Bu markada ise ertesi gune kaybolmus olarak uyan─▒yorum. Bana gelen ├╝r├╝nler:
 1) temizleme jeli
2) tonik
3) jel krem
4) peeling

1) acnecinamide temizleme jeli
Oncelikle kuruya d├Ân├╝k karma ve a┼č─▒r─▒ hassas ciltli oldugumu belirtmek isterim. Ancak bu urun bende herhangi bir alerjiye yada tahri┼če sebep olmad─▒. Uzerinde Yag dengeleyici ve sivilce kar┼čiti yazmasi a├žik├žasi beni korkutmu┼čtu. Kurutur, cildimi tahri┼č eder diye dusunmustum. Ama asla oyle olmad─▒. Verdigi nem gayet guzel. Zaten renksiz bir yapida jel ┼čeklinde. Yapisi ├žok g├╝zel.
          Kokusu parfumlu degil, tam bir temizlik kokuyor. Makyaj ├ž─▒karma konusunda ve gozenekleri temizleme konusunda ├žok iyi. ─░nsan yuzunu ferahlami┼č ve temizlenmi┼č hissediyor. Ben hergun kullanmamaya yinede ozen gosteriyorum. Cildim kuruya donuk karma oldugu i├žin fazla temizleyici urunlerden korkuyorum. Sivilce, gozenek ve yaglanma problemi yasadigim donemlerde kullan─▒yorum. Ancak olu┼čan sivilceye tek ba┼č─▒na fayda sagladigini soyleyemem. Cildi ├žok iyi temizledigi i├žin sivilce olu┼čumunu engelliyor bence sadece.

2) acnecinamide tonik:
Uzerinde g├Âzenekleri s─▒k─▒ canl─▒ bir cilt i├žin ya─članma ve sivilce kar┼č─▒t─▒ yaz─▒yor. Gozeneklere olan vaati benim baya dikkatimi ├žekti a├ž─▒k├žas─▒. Boyle toniklere ├žok ozeniyorum ama hepsine alerjim var :)) kullandigim butun tonikler bana alerji yapiyor. Tahri┼č ediyor, kizartiyor. Ozellikle yanaklarimi. Bu ├╝r├╝n├╝ sadece bir kere denedim direk anlad─▒m bana iyi gelmeyecegini. Ve birdahada kullanmad─▒m ├žekilise koymay─▒ planl─▒yorum. Ama sizin cildiniz karma veya yagli ise ve hassas degilse kullananlarin yorumlarina bakarak al─▒p deneyebilirsiniz. Ben memnun kalmad─▒m.

3) acnecinamide jel krem:
Uzerinde sivilcesiz ve ─▒┼č─▒ldayan ciltler i├žin yaz─▒yor.  Bu ├╝r├╝n bence bir nemlendirici. Ben hassas yanaklar─▒ma her nemlendiriciyi suremedigim i├žin, Bu kremi yalnizca t b├Âlgeme uyguladim. Zaten sivilcede sadece t b├Âlgemde ├ž─▒k─▒yor. ├ľzellikle burun kenarlar─▒m ve ├ženemde her ay mutlaka ├ž─▒k─▒yor. Tamda ┼čans─▒ma bu ara sivilcem ├ž─▒km─▒┼čt─▒. Temizleme jeliyle y─▒kad─▒ktan sonra jel kremi lokal olarak sadece sivilce ├╝zerine uygulad─▒m. Ertesi g├╝n uyand─▒gimda sivilce yok olmu┼čtu. Etkisine hayran kald─▒m bu ├╝r├╝n├╝n ­čśŹ temizleme jeli ve jel kreme ger├žekten bayildim ben. Sivilce sorunu yasadigim donemde kullanmaya devam edecegim ­čśŹ­čśŹ

4) acnecinamide peeling scrub
Cildimi siyah noktalardan ve ├Âl├╝ derilerden kurtarmak i├žin mutlaka peeling yap─▒yorum. Zaten ├╝zerinde de siyah noktalar ve ya─čl─▒ ciltler i├žin temizleyici peeling yaz─▒yor.  Yuzume krem surer gibi uygulay─▒p daha sonra dairesel hareketlerle masaj yap─▒yorum. Bir nevi kese i┼člemi asl─▒nda peeling. Cildim hassas oldu─ču i├žin tanecikleri k├╝├ž├╝k olanlar─▒ tercih ediyorum. Bu peelingide yuzume krem surer gibi uygulad─▒m. Oncelikle soylemeliyimki tanecikleri baya b├╝y├╝k. Zaten cildim yaglida degil bana uygun.bir peeling degil. T bolgem yaglanmaya elveri┼čli oldugu i├žin orda dairesel hareketlerle masajimi yapt─▒m sorun olmad─▒. Yanaklar─▒ma ise dokunamad─▒m bile. Bat─▒yor gibi hissettim. Dedigim gibi baya hassas yanaklara sahibim. Sonra durulad─▒m. Verdigi ayd─▒nl─▒k goruntuye bay─▒ldim. Hatta annem yuzume fondoten surdugumu sand─▒. Cildimi o kadar beyazlatt─▒ ki. Tabi bu etki ge├žici. Ke┼čke yanaklar─▒m bu kadar hassas olmasayd─▒ ­čśé bu urunude bir kere denedim. ┼×imdi ├žekili┼če koymay─▒ planl─▒yorum. 



─░┼čte benim acnecinamide markas─▒yla ilgili d├╝┼č├╝ncelerim bunlar. Bu urunleri migrostan temin edebilirsiniz. Daha ├Ânce kulland─▒niz mi size olan etkileri neler yorumlar─▒n─▒z─▒ bekliyorum??

Okudugunuz i├žin te┼čekk├╝r ederim ­čśâ yaz─▒lar─▒mdan haberdar olmak i├žin facebook ve instagram sayfam─▒ takibe almay─▒ unutmay─▒n. Ayr─▒ca sa─č taraftan blogumuda izlerseniz ├žok mutlu olurum. Bir sonraki yaz─▒da g├Âr├╝┼čmek ├╝zere ho┼č├žakal─▒n....

2 yorum:

  1. Ben bu markay─▒ ├žok merak ediyorum. Ge├žti─čimiz g├╝n migrosta arad─▒m ama sadece mendilleri kalm─▒┼čt─▒. ├çene b├Âlgemde bitmeyen ve s├╝rekli iz b─▒rakan sivilcelerim oluyor:(

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Benimde oyle surekli.├ženem ve burun kenarlarim :( bu donemlerde temiZleme jeliyle yikayip kel kremi suruyorum. Ertesi gune sivilcem sonmus oluyor ben ├žok memnun kaldim ­čśŐ umarim.sende birdahaki sefere migrosta bulabilirsin

      Sil