22 Aral─▒k 2016 Per┼čembe

oriflame pure skin siyah nokta maskesi

Herkese merhaba bloguma ho┼čgeldiniz ­čśŐ Bug├╝n size siyah noktalardan bahsedecegim. Benim cildim kuruya d├Ân├╝k karma. T bolgem d├Ânem d├Ânem a┼čiri yaglaniyor. Buda g├Âzeneklerin tikanmasina yol a├žiyor. Bu d├Ânemlerde kil maskesi kullan─▒yordum. Yaz─▒s─▒n─▒ da yazm─▒┼čt─▒m. Okumak i├žin t─▒kla


┼×imdi ise oriflame siyah nokta kar┼čiti maskesini kullaniyorum. Ve daha ├žok memnun kaldim. Yapisi ├žok yumu┼čak. Krem gibi diyebiliriz. S├╝r├╝nce ruh gibi dolaniyorsunuz etrafta :))) psikojikmi nedir anlamadim ama cildim beyazlamisim gibi hissediyorum kullan─▒nca ­čśé   10 dakika bekleyip yikiyorsunuz. Temizlemesi ├žok kolay. Kil maskesi toprak yapida oldugu i├žin cildimi ├žizmemesi i├žin ├žok zor ├žikartiyordum. Bunun yap─▒s─▒na bay─▒ld─▒m. ─░lk kullan─▒m─▒mda cildimi baya temizledi. G├Âzeneklerimi temizledi ve i├žeriginde salistik asit bulunmasindan dolay─▒ az miktarda s─▒k─▒la┼čt─▒rd─▒. Maskeyi ├ž─▒kartt─▒ktan sonra tonik ad─▒m─▒na ge├žtim. Benim haz─▒r toniklere alerjim var. Hepsine ama hepsine. Hi├žbiri iyi gelmiyor cildime k─▒zartiyor. Ben hep dogal tonikler kullan─▒yorum. Maskeden sonra yine ├Âyle yapt─▒m.

Dogal gul suyunu makyaj pamuguyla cildime uyguladim. ( ├╝runu kazik├ži watsonsa sordugumda 15 tl dediler. Ben ise baska bir kozmetikciden ayni markayi 9 tlye aldim. )
Ben gercenten g├╝lsuyunu faydali buluyorum. Ancak hergun kullanmiyorum. ├çunku baya nem veriyor. Sanki cildim yaglanmis gibi hissediyorum hergun kullaninca. Haftada birkere maskeden sonra kullaniyorum. Mis gibi oluyor.  G├╝l suyunun faydalari yazim i├žin t─▒klayiniz
Maskeden dolay─▒ temizlenen gozeneklerim g├╝lsuyu sayesinde s─▒k─▒la┼čt─▒. Cildim paya puruzsuz bir g├Ârunume kavustu. ─░ki ├╝├ž gun surekli ayna ba┼čina gidip cildime hayran hayran bakt─▒m ­čśé
Tabi benim ├žok fazla sivilce ve siyah nokta problemim yok. Eger ├žok derinse siyah noktalariniz sizdede bu kadar etki yaratirmi bilmem. Ama i├žerigindeki salistik asitin ger├žektende faydasi varmi┼č. Eger daha buyuk sorunlar yasiyorsaniz ve sivilce sorununuz varsa ozellikle maskeden sonra tonik olarak size maden suyunu ├Âneririm.

Bir adet sade maden suyunun kapagini aciyorsunuz. Asidi cikinca pamuk yardimiyla yuzunu siliyorsunuz. Ben lisedeyken yani ergenlik d├Âneminde her ak┼čam yatmadan once uygulardim. Ve asla sivilce sorunu yasamadim. Gozenekler icinde baya faydasini g├Ârd├╝m.  Cildim daima canliydi. Maden suyunun i├žerisine birazcik gulsuyu da ilave edebilirsiniz. Boylelikle ├žift etki olmu┼č olur ­čśŐ
Dikkat etmeniz gereken husus bu karisimi buzdolabinda saklamaniz ve asidi ka├žinca kullanmaniz.
Eger sizde gozenek ve siyah noktalardan sikayetciyseniz oriflame markasinin bu maskesini alip, ardindanda benim bu yontemlerimi uygulayabilirsiniz. Oriflame urunlerini seda hanimdan siparis verebilirsiniz. ─░nstagramda ( @sseeddasen)Hatta hi├ž ugrasmayin bo┼čtan yere fazla para niye verrceksiniz ki ? Direk uye olun indirimli fiyatiyla alin. ├ťyelik ucretsiz. Sadece bu urun icinde uye olabilirsiniz. Birdaha alma zorunlulgunuz, ya da sati┼č yapma zorunlulugunuz yok. Uye olunca sifreniz oluyor. Giriyorsunuz oriflame sitesine veriyorsunuz siparisinizi kapiniza geliyor. Eger satista yaparsaniz, indirimli alip katologdaki fiyata sattiginizdan dolayi k├órda elde edebilirsiniz. Tabi zorunlu degil. Eger uye olmak isterseniz bana instagramdan yazabilirsiniz yardimci olurum.
Benim maske hakkindaki yorumlarim bunlar. Okudgunuz icin tesekkurler. Bir baska yazida gorusmek uzere ho┼č├žakal─▒n... 

9 yorum:

  1. G├╝l suyunu cok severek kullan─▒yorum :)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Evet canim gercekten ├Âyle ­čśŐ ama bu maskenin etkisinide ├žok sevdim. G├╝lsuyuyla destekleyincede harikalar yaratti ­čśŹ

      Sil
  2. Maskeyi bende merak ettim. En k─▒sa zamanda denemeliyim­čśŐ cilt tipimiz benziyormu┼č. G├╝zel yaz─▒ olmu┼č cnm

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Ben ├žok begendim canim haftada birkere mutlaka uygularim artik ­čśŐ­čĹî denemelisin

      Sil
  3. Maskeyi ger├žekten merak ettim :) bir de maden suyu tavsiyene bende kat─▒l─▒yorum ve e─čer sprey bir ┼či┼čeye koyup,biraz g├╝l suyu ve cilt tipine g├Âre 1 ya da 2 damla da limon suyu da ekleyip kil maskesinden sonra yada tonik olarak kullan─▒mda ├žok etkili oluyor ;)

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Kesinlikle canim ­čśŐ ben ├žok faydasini gordum maden suyunun, gul suyu koymasam bile ├žok faydali ben termal su kullaniyorum ┼čuan tonik niyetine oda super ­čśŐ­čĹî

      Sil
  4. Bu yorum yazar taraf─▒ndan silindi.

    Yan─▒tlaSil