17 Kas─▒m 2016 Per┼čembe

restorex hizli uzama etkili ┼čampuan

Herkese merhaba ­čśâ
Yeni bir yaz─▒ ile kar┼č─▒n─▒zday─▒m. Her ne kadar eme─če sayg─▒ duyupta okumasan─▒zda, ben yine yazmaya devam edece─čim. Kendim ├žal─▒pta Kendim s├Âylesemde yazmaktan asla vazge├žmem. (tabi sabr─▒m─▒nda s─▒n─▒r─▒ var). ─░nstabloggerlar y├╝z├╝nden buralar─▒n ├Ânemini kaybetti─čini d├╝┼č├╝n├╝yorum. Okuyanlara zaten takip etmiyor. B├Âylelikle bloglar─▒m─▒z ne yaz─▒kki ├Âlmeye y├╝z tutuyor. Ve bu duruma ├žok ├╝z├╝l├╝yorum. Halbuki ne hayallerim vard─▒ burayla ilgili. Neyse gelelim ├╝r├╝ne.

Asl─▒nda biraz daha deneyimleyip sa├ž bak─▒m─▒ rutinim ba┼čl─▒kl─▒ bir yaz─▒ yazmay─▒ planl─▒yorum. Ama sabredemedim. Bu ┼čampuan─▒ sizinle payla┼čmak istedim.

Restorexin sarma┼č─▒k ├Âzl├╝ serisinden, d├Âk├╝lme kar┼č─▒t─▒ h─▒zl─▒ uzama etkili ┼čampuan─▒n─▒ ekim ay─▒ndan beri kullan─▒yorum yakla┼č─▒k 1 ay oldu.

 ├ľncelikle s├Âylemem gerekirse sa├žlar─▒n─▒z d├Âk├╝l├╝yorsa ┼čampuan─▒ su├žlamadan ├Ânce kan de─čerlerinize bakt─▒r─▒n derim. ┼×ayet benim kan de─čerlerim d├╝┼čm├╝┼č olacak ki hi├žbir ├╝r├╝n sa├ž d├Âk├╝lmemi engellemiyor. Bu ├╝r├╝nde engellemedi. Artmayada sebep olmad─▒. Ama sa├ž─▒m─▒ inan─▒lmaz uzatt─▒─č─▒n─▒ d├╝┼č├╝yorum. Eskiden 3 ayda bir dip boyas─▒ yapt─▒r─▒l─▒rken, bu ├╝r├╝n sayesinde diplerim bi anda uzad─▒. Ki benim sa├ž─▒m─▒ ger├žekten ├žok yava┼č uzar. Ve o kadar yumu┼čac─▒k yap─▒yor ki sa├ž─▒. Bu kadar nem hissi veren ama bu his ya─članma hissi olmayan nadir ┼čampuanlardan bence. k─▒sacas─▒ ben ├žok sevdim. Bittik├žede al─▒r─▒m kesinlikle. Sa├žlar─▒n─▒z benim gibi kuru ve y─▒pranm─▒┼č ise bu ┼čampuan─▒ ├žok seveceksiniz. E─čer sa├žlar─▒n─▒z ya─čl─▒ ise ya─čl─▒ sa├žlar i├žinde serisi var.

kokusuna gelirsek; B├Âyle ┼čeker kokusu gibi ama i├ž bayan de─čil. Meyvemsi insan─▒n yiyesi geliyor adeta. O kadar g├╝zel kokuyor ki. ─░├žeri─čide ├žo─ču ┼čampuana g├Âre temiz. Paraben i├žermiyor bir kere en b├╝y├╝k art─▒s─▒ bana g├Âre bu.

Arkas─▒nda yazan ise ┼ču ┼čekilde; Form├╝l├╝ndeki bitkisel vitamin ve mineraller sa├ž k├Âklerini besleyerek, sa─čl─▒kl─▒ uzayan sa├žlar─▒ korur, g├╝├žlendirir. ─░├žeri─čindeki beta-sitosterol ve quercetin ile sa├ž d├Âk├╝lmesini ├Ânler. Aminoasitler ve mineraller sa├ž k├Âklerini canland─▒r─▒r ve g├╝├žlendirir.

Arkas─▒ndaki yaz─▒ ┼čahsen beni ├žok etkiledi sizi etkilemedi mi ? :)) O zaman bu ├╝r├╝n├╝ gratislerden, rossmanlardan, watsonslardan ve marketlerde aramaya ba┼člay─▒n derim. Fiyat─▒ da en fazla 9 10tl civar─▒. Bence bu fiyata bu etki inan─▒lmaz. Tabi herkesin sa├ž yap─▒s─▒ farkl─▒ oldu─čundam sizde ayn─▒ etkiyi g├Âstermeyebilir. En iyisi al─▒p denemek :) deneyince benimle payla┼č─▒rsan─▒z sevinirim. Blogumu takibe almay─▒ unutmay─▒n. Bir sonraki yaz─▒da g├Âr├╝┼čmek ├╝zere ho┼č├žakal─▒n... :)

9 yorum:

  1. Ben okudum ve okumaktan vazgecmeyece─čim,sizde yazmaktan vazgecmeyin ��

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. ├çok te┼čekk├╝r ederim desteginz i├žin ┼ču s─▒ralar ihtiyac─▒m var deste─če ger├žekten

      Sil
  2. eme─čine sa─čl─▒k tatl─▒m. Dip boya yaz─▒s─▒ da bekliyoruum ­čśŐ­čśŐ

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Sen iste yeterki canim ­čśś­č弭čśâ

      Sil
  3. Canm bende bi ├žok ┼čampuan denedim ama bu t├╝r ├╝r├╝nlere pek g├╝venmiyorum art─▒k ben ┼čimdi aktarlardan al─▒yorum ┼čampuan─▒ mi sanki onlar daha g├╝venilir ┼čuan kulland─▒─č─▒m ┼čampuan─▒m dan ├žok memnunum

    Yan─▒tlaSil
    Yan─▒tlar
    1. Haklisin can─▒m en g├╝zeli bitkiseller asl─▒nda :) hatta doktora gidip paraya kiyip eczane ├╝r├╝n├╝ almak lazim. ama ├žo─ču ki┼či 10tlden fazla vermek istemiyo ┼čampuana. En azindan onlar icin paraben i─Źermeyen bir se├ženek olsun :)

      Sil
  4. bu ┼čampuan─▒ merak ediyorum sa─čolun payla┼č─▒m i├žin

    Yan─▒tlaSil
  5. Eline g├Âz├╝ne sa─čl─▒k canim ­čśÖ­čĺĽ

    Yan─▒tlaSil