17 Temmuz 2019 Çarşamba

fermente mutfagim bentonit killi dis macunu


Herkese merhaba 😊 bugunki konumuz diş macunlari. biliyorsunuz diş macunlari hergün en az iki defa kullanmak durumunda kalıyoruz. Hergün kullandığımız bu ürünün icerisindeki kimyasal maddeleri duysaniz kullanmak istemezdiniz. Özellikle sodyum florür kimyasal bir zehirdir. Bagisiklik sistemini çokertir. Çocuklar da zeka geriliğine sebep olur. Ayrıca farelerde yapılan bir deneye göre florür maddesine maruz kalan farelerin bagisiklik sisteminin çöktügü ve bağırsak yada kolon bölgelerinde prekanseröz oluşumuna rastlanılmş. Hatta bu madde fare zehirlerinde bile kullanılıyormuş.  Bu deneyi duydugumdan beri dişmacunlarına olan güvenim tamamen bitmişti ve doğal ürünler aramaya başladım. İşte tam o esnada %100 dogal olan Fermente Mutfagim markasinin bentonit killi diş macunu çıktı karşıma. 


Ürün tamamen doğal içeriklerden oluşuyor. 
İçerigi:
Bentonit kili : Antibakteriyel özelliği vardır.
Dış eti kanamalarını önler.
Dişleri beyazlatır.
Çürük ve lekeleri önler.

Karbonat :  Dişleri beyazlatır.
Diş taşları ve lekeleri yok eder.

Nane Yağı : Kötü koku oluşumunu önler.
Ferahlatır.

Karanfil Yağı : Ağız kokusunu önler.
Diş eti iltihaplarını önler.
Çürükten kaynaklanan diş ağrısını giderir.

Gördüğünüz gibi ürün tamamen doğal içeriklerden oluşuyor. Birsüredir günde iki kez bununla dişlerimi firçalıyorum. Dişlerimi inanılmaz beyazlattı ayrıca fırçalarken kanayan diş etlerim artık kanamamaya başladı. Hem doğal olup hem böyle güzel etkileri olan çok az ürün gördüm. Tek korkum hergün kullanıldıgında diş minelerine zarar verir mi ? Bunu diş doktoruma en kısa sürede soracağım. Bu korkum dışında ürünü gerçekten çok sevdim. Ve kullanmaya devam edecegim. Ne varsa doğada var diye düşünüyorum :) 


Benim ürün hakkındaki yorumlarım bunlar. Diger yazılarimdan haberdar olmak için  blogumu iinstagram hesabımı takibe almayı unutmayın. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere Hoşçakalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder