9 Mayıs 2019 Perşembe

bade natural hassas ciltler icin nemlendirici balm




Herkese tekrardan merhaba :) bloguma hoşgeldiniz :) Bugun ki konumuz adını sıklıkla duymaya başladığımız Bade Natural markasının nemlendirici balmı. Haydi başlayalım o zaman :) 

Şarap anlamına gelen Bâde, tasavvuf edebiyatında “Aşk” manasında kullanılır. Bu nedenle Bâde Natural’i hayal ederken doğadaki saf ve temiz aşktan esinlenerek yapmişlar. Hayvanlar üzerine test edilmiyor.  Paraben, alkol, formaldehid, sülfat, aliminyum, mineral yağlar, petrol türevi hammaddeler içermiyor. Kanserojenik, mutajenik maddeler kullanılmıyor. İçerigi gerçekten çok temiz :) 






%100 doğal olan nemlendirici balm; aynı sefa yağı, gülyağı ve lavanta yağı içeriğiyle hassas cildi onarıyor, nemlendiriyor , besliyor. Doğal içeriğiyle gözenekleri tıkamıyor. Yapısı gördüğünüz gibi yağ şeklinde. Ama asla yüzde ağırlık yapmıyor. Gözenekleri tıkamıyor bende sivilce vs gibi problemlerede sebep olmadı. Ancak benim cilt tipim kuruya dönuk karma bir cilt tipi. Bu sebeple yağlı ciltlerde nasıl bir sonuç olur bilmiyorum. Ancak markanın yağlanma giderici sebum dengeliyici yine doğal bir nemlendiricisi mevcut isterseniz ona bakın derim. 



Ürünün vaatleri; cildi yatıştirmak, nemlendirmek, hassasiyeti gidermek 

Yerine getiriyor mu derseniz, kesinlikle getiriyor. Ürünün yapısı sebebiyle akşam kremi olarak kullandım. Ve gercektende cildimdeki kaşıntıyı, kuruluğu ve hassasiyeti aldığını hissettim. Dünyada kanser vb gibi hastalıklarda çok fazla artmişken ve sebeplerinden birtanesininde kozmetiklerde bulunan zararlı içerikler olduğunu öğrendigimden beri doğal ürünlere yöneldim. Bu markayı bu anlamda çok sevdim. Ürünü akşam yatarken kullandığınız da sabah uyandiginizda yumuş yumuş bir ciltle uyanıyorsunuz. 🥰 Birde markanın peelingini kullanıyorum onu da gerçekten çok sevdim. Başka bir yazımda onu da size detaylı anlatacagım😍 
... Bloguma abone olmayı ve yazılarımdan haberdar olmak için instagram sayfami takibe almayı unutmayin. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın....

2 yorum:

  1. Ürünleri güzel cidden ama badenin ürün gönderim açısından eli cimri sanırım kuzum, umarım gereken değeri gösterir firmalar bizlere <3

    YanıtlaSil
  2. Doğal ürünleri hepimiz daha fazla kullanmamız lazım aslında.Çok güzel bir yazı olmuş.Sevgiler

    YanıtlaSil