23 Şubat 2016 Salı

Kozmium.com alışverişi

 Merhaba arkadaşlar :) bugün farklı bir konuya değinmek istiyorum. Hepimiz kozmetiğe meraklıyız değil mi ? Ancak taşralarda oturan, köylerde oturan ya da benim gibi ilçede oturupta bir şeyler almak için gratis, watsons gibi yerlere giden ve bunun için otobüs kullanmak zorunda kalan insanlar vardır. Bu durumda imdadımıza internet yetişiyor. Veriyorsun siparişi kapına kadar getiriyorlar. O kadar büyük bir fayda ki internet :))) işte bu sitelerden biride benim en sevdiğim olan
www.kozmium.com 

Siteye bence sizde bir göz atın derim. Menüsü falan çok hoş, anlaşılır. Marka marka belirtilmiş ve gerçekten güzel markalar var.  Sebamed, sesu, sensodyne, vichy, nuxe paris, la roche posay, bioderma gibi ünlü markalar.
Göz atmak isterseniz İşte buda linkleri:
www.kozmium.com/m/avene - www.kozmium.com/m/la-roche-posay - www.kozmium.com/m/nuxe-paris - www.kozmium.com/m/vichy - www.kozmium.com/m/Cosmed - www.kozmium.com/m/bioderma
İşte görselde gördüğünüz menüden size uygun olanını seçip kolaylıkla alışveriş yapabilirsiniz. Eğer beklemek istemiyorsanız süper hızlılar bölümünden hızlıca alabileceğiniz ürünleri de seçebilirsiniz. Daha sonra sadece evde oturup, kargoyu beklemek kalıyor. Peki ya kargo ücreti ne kadar ?
Gördüğünüz üzere tüm türkiye de kargo 3.9 tl bence buda uygun bir fiyat.

Ayrıca sitede %50ye kadar varan indirimler oluyor. (belki daha fazla ben %50 gördüm incelerken) 
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın! 

2 yorum:

  1. Öneriniz için teşekkürler, siteyi inceleyeceğim... :)
    Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben teşekkür ederim beğenmenize sevindim :) sevgiler <3

      Sil